3.07.2012

Έρευνα ελλήνων καταναλωτών - online συναλλαγές

Περίπου 400.000 Έλληνες (26% του 1,5 εκατ. Ελλήνων που έκαναν on-line συναλλαγές στο διαδίκτυο) ενεπλάκησαν στον ηλεκτρονικό τζόγο το 2011, εκ των οποίων οι 100.000 σε πολύ τακτική βάση, σύμφωνα με έρευνα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Καταγράφηκε ετήσια αύξηση της τάξης του 25% αφού το 2010 περίπου 310.000 Έλληνες είχαν εμπλακεί με τον ηλεκτρονικό τζόγο (31% του 1 εκατ. Ελλήνων που έκαναν on-line συναλλαγές στο διαδίκτυο).

Όπως προκύπτει από την έρευνα, ο τυπικός Έλληνας on-line καταναλωτής που εμπλέκεται με τον ηλεκτρονικό τζόγο είναι πολύ σοβαρός χρήστης του Internet (23,3 ώρες/εβδομάδα) που φθάνει βέβαια στα επίπεδα του εθισμού.

Επίσης θεωρείται επαγγελματίας on-line αγοραστής αφού κάνει 16,2 αγορές/χρόνο και ξοδεύει 1.450 ευρώ ετησίως. Σε σύγκριση με τον τυπικό Έλληνα on-line καταναλωτή καταγράφεται μια πιο προχωρημένη on-line συμπεριφορά της τάξης περίπου του 20% στα βασικά online συμπεριφοριακά χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά την ηλικιακή κατανομή των Ελλήνων χρηστών του ηλεκτρονικού τζόγου τα τελευταία 2 χρόνια, παρότι φαίνεται να υπάρχει μια μικρή μετατόπιση των χρηστών σε μεγαλύτερες ηλικίες (αύξηση της ηλικίας 43-50 από το 3% σε 8%) καταγράφεται ένα ποσοστό 8% των παικτών στις νέες ηλικίες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου