about






ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΡΟΝΩΝ...
Η Intercom ιδρύθηκε το 1970 από τον Γιώργο Κωνσταντινίδη ο οποίος ήταν από τους πρωτεργάτες που ετοίμασαν την πρώτη τηλεόραση στην Ελλάδα μέσα στη Δ.Ε.Θ. το 1968. Στη συνέχεια η Intercom ανέλαβε κατά καιρούς τμήματα της οργάνωσης και της προβολής της Δ.Ε.Θ., καθώς και την οργάνωση και διαφημιστική προβολή των κλαδικών της Δ.Ε.Θ., DETROP και AGROTICA, την οργάνωση και προβολή υπηρεσιών εκπαιδευτικών οργανισμών (πχ. Δημητρέλη), παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων που αφορούν στη μόδα και στη βιομηχανική παραγωγή, την εκπόνηση μελετών Δημοσίων Σχέσεων την οργάνωση πολιτικής Marketing για σειρά προϊόντων κ.α. Η επίτευξη των στόχων που τέθηκαν και η επιτυχής προβολή και υποστήριξη όλων των πελατών μας, ανέδειξαν την Intercom σε μία από τις πιο ισχυρές διαφημιστικές εταιρείες στο χώρο της Β. Ελλάδας, με αποτέλεσμα γνωστά και ηχηρά ονόματα στο χώρο της βιομηχανίας, του εμπορίου και των υπηρεσιών, να την εμπιστεύονται και να τηρούν πιστά τις συμβουλές της σε κάθε τους βήμα και νέα προσπάθεια.

Ο ΧΩΡΟΣ
Ο απαιτητικός χώρος της εμπορικής επικοινωνίας. Ο μοναδικός χώρος της δημιουργικής διαφήμισης, ο χώρος του ονείρου και του θεάματος της τέχνης και της τεχνικής που δανείζεται στοιχεία από τη ζωή και από όλες τις επιστήμες είναι ο χώρος που υπερασπίζεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλον την αγορά, που κάνει γνωστή την εταιρεία, αγαπητό το όνομα, απαραίτητο το προϊόν.

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Σ’ αυτό το χώρο η Intercom κινείται χρόνια παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφημιστικών προτάσεων, παράγοντας πολύ καλές ιδέες με μοναδικό όραμα την ικανοποίηση των πελατών της, την ανάδειξη τους και την αύξηση της αποτελεσματικότητα τους. Κάθε φορά που αναλαμβάνουμε μια καινούρια δουλειά έχουμε ένα βασικό άξονα πάνω στον οποίο κινούμαστε. Στόχος μας είναι η δημιουργική ιδέα, που οδηγεί σε αυξημένες πωλήσεις δίνοντας διαχρονική αξία στο προϊόν, δημιουργώντας κύρος στον πελάτη. Ξεκινούμε πάντα τη συνεργασία μας με τους πελάτες κατανοώντας τις ανάγκες, τις επιθυμίες τους, τους στόχους και τα οράματά τους. Μελετούμε σε βάθος το πρόβλημα, τις συνθήκες και τις τάσεις της αγοράς, αξιολογούμε τα στοιχεία, προσαρμόζουμε τις ιδέες και τις προτάσεις μας στις συγκεκριμένες ανάγκες τις κάθε εταιρείας έτσι ώστε η λύση και η στρατηγική να είναι αποτελεσματική. Σεβόμενοι τους πελάτες μας και τον εαυτό μας φροντίζουμε για την άριστη αξιοποίηση των κονδυλίων που μας εμπιστεύονται.

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
Πιστεύουμε ότι η μοναδική λύση που οδηγεί στην ικανοποίηση είναι ή ιδέα που διαφοροποιεί. Είναι δύσκολο να την περιγράψουμε και πολύ περισσότερο να εξηγήσουμε τον τρόπο παραγωγής της, πρέπει όμως να εκμεταλλεύεται όλες τις ευκαιρίες, να λύνει προβλήματα και να παράγει αποτελέσματα.Γιατί το πολυτιμότερο στοιχείο που βάζετε σε κάθε διαφημιστική εκστρατεία δεν είναι το budget σας, αλλά η φήμη σας.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Οι άνθρωποι της Intercom θα μπορούσαν να παρομοιαστούν με τμήματα μιας μηχανής που βρίσκεται σε διαρκή και πλήρη λειτουργία με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενθουσιασμένων πελατών. Γιατί στις ημέρες τις τεχνολογικής επανάστασης και του βομβαρδισμού πληροφοριών που διανύουμε, κάθε διαφημιστική εταιρεία μπορεί να ικανοποιήσει τους πελάτες της. Επιτυχής χαρακτηρίζεται μόνο εκείνη που μπορεί να ενθουσιάσει τους πελάτες της!

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Account management - Σύμβουλοι Πελατών
Εξειδικευμένα και έμπειρα στελέχη της επιχείρησής μας συνεργάζονται στενά με τους πελάτες μας, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις τόσο σε επικοινωνιακό, όσο και σε δημιουργικό επίπεδο.

Υπηρεσίες στρατηγικής Marketing
Για να πετύχει το μήνυμα το στόχο του επιβάλλεται πρωτίστως να εντοπιστούν οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες που διαφαίνονται για τον εκάστοτε πελάτη, να καθορισθεί το target group στο οποίο ο πελάτης απευθύνεται, να σχεδιαστεί η ιδέα που πρέπει να μεταδοθεί στους καταναλωτές για το brand name και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

Προγραμματισμός και αγορά Διαφημιστικών Μέσων
Το τμήμα Media της Intercom διαπραγματεύεται με τα Μέσα ώστε να πετύχει τη μέγιστη διαφημιστική απόδοση, προτείνει το ιδανικό budget για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί, εντοπίζει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά χώρου και χρόνου στα Μέσα και γενικότερα παρακολουθεί την καλή εκτέλεση του προγράμματος. Από το 2001, η Intercom συνεργάζεται με το MEDIA SHOP BGM/North

Έρευνα και Ανάλυση Αγοράς
Θέση της εταιρείας στο μυαλό του καταναλωτή και της αγοράς
Lifestyles
Χρήση Μέσων ανά ηλικία και προϊόν
Συμπεριφορά καταναλωτών στην αγορά-στόχο

Δημιουργικό για όλα τα Μέσα
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας
Σχεδιασμός έντυπου υλικού
Σχεδιασμός συσκευασιών
Σχεδιασμός websites

Παραγωγή Διαφημίσεων
Τηλεοπτικών spots
Ραδιοφωνικών spots

Online Advertising
E-mail Marketing
Social Media Marketing
Search Engine Optimization
Paid Search Marketing
Viral Marketing
Mobile Marketing

Ολοκληρωμένα Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων
Συνέδρια, Εκθέσεις , Εκδηλώσεις, Happenings

Διοργάνωση εκδηλώσεων
Συναυλίες, Επιδείξεις Μόδας, Εγκαίνια κ.ά.

Direct Mail Marketing

Ολοκληρωμένα Προγράμματα Προώθησης Πωλήσεων