9.26.2012

Τα 12 πιο απίθανα διαφημιστικά τρικ



Ποιές είναι οι πιο παράλογες και συνάμα ευρηματικές ενέργειες διαφημιστικών και brands, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν περισσότερους καταναλωτές... Είναι γεγονός πως τα τελευταία 10 χρόνια, τουλάχιστον, η διαφήμιση αλλά και όσοι την υπηρετούν, έχουν περάσει από πολλά στάδια προσπαθώντας πάντοτε να κερδίσουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από το καταναλωτικό κοινό για τους πελάτες τους. Στο συγκεκριμένο άρθρο συλλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τις πιο ευρηματικές αλλά και παράλογες διαφημιστικές ενέργειες εταιρειών του κόσμου.


Διαφήμιση σε αυγά…

Το 2006 η εταιρεία CBS, πέρα από το βασικό motto της, την εποχή εκείνη – Crack the case on CBS- το οποίο τύπωσε σε χιλιάδες συσκευασίες αυγών προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα τυπώνοντας διάφορα σλόγκαν μαζί με το λογότυπό της σε περισσότερα από 35 εκατομμύρια αυγά !!!

Διαφημιστικά σε μωρά…

Ακούγεται περίεργο και σίγουρα ήταν υπερβολικό αλλά παρά ταύτα συνέβη. Εταιρεία υπηρεσιών διαδικτυακού casino κατέβαλε το ποσό των 15.000 δολαρίων πριν από κάποια χρόνια σε ζευγάρι με σκοπό να δώσουν στο νεογέννητο παιδί τους το όνομα Golden-PalaceDotCom Silverman. Η ίδια εταιρεία νωρίτερα είχε πληρώσει ανάλογο τίμημα σε μία γυναίκα προκειμένου να αποτυπώσει την ηλεκτρονική τους διεύθυνση (URL) στο κεφάλι της!!!

Διαφημιστικές κομμώσεις…

Το 2004 η εταιρεία ελαστικών GoodYear πλήρωσε έξι άνδρες ώστε να κουρευτούν με κομμώσεις που έμοιαζαν με ίχνη ελαστικών στο δρόμο και να κυκλοφορήσουν σε κεντρικά σημεία μεγάλων πόλεων των ΗΠΑ φορώντας μπλουζάκια που χαρακτηριστικά έγραφαν «Τι συμβαίνει στο κεφάλι μου;»

Στη υπηρεσία της διαφήμισης και οι άστεγοι…

Τα εργαστήρια BBH πλήρωναν 20 δολάρια την ημέρα σε αστέγους  με την προϋπόθεση αυτοί να φορούν μπλουζάκια με το λογότυπό της και να συμπεριφέρονται σαν σημεία wi-fi . Ο αντίκτυπος της συγκεκριμένης ενέργειας αν και είχε προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις τελικώς απέφερε σημαντική αναγνωρισιμότητα τόσο στην υπηρεσία όσο και στην ίδια την εταιρεία.

Διαφημίσεις σε διαβάσεις πεζών…

Η συγκεκριμένη ενέργεια έχει λάβει χώρα σε πολλές χώρες του κόσμου και συνίσταται στο να πληρώνει ο πελάτης ώστε να βάφεται μία πεζοδιάβαση σε σχέδιο που ο ίδιος θα επιλέξει. Χαρακτηριστική είναι η ενέργεια των Mac Donalds’s στην Ελβετία που επέλεξαν να προμοτάρουν τις τηγανιτές πατάτες του με τέτοιο τρόπο.

Διαφημίσεις σε πυροσβεστικούς κρουνούς…

Η KFC στα πλαίσια μίας προσπάθειάς της να βοηθήσει μία μικρή κωμόπολη στην Ιντιάνα των ΗΠΑ στην οποία υπήρχε η ανάγκη για πυροσβεστικούς κρουνούς αποφάσισε να πληρώσει 7.500 δολάρια σαν ενίσχυση προβάλλοντας τις γνωστές καυτερές φτερούγες κοτόπουλου επάνω σε τρείς από τους κρουνούς που εγκαταστάθηκαν.
Διαφημίσεις σε παντελόνια…

Αλυσίδα ρουχισμού στη Νέα Ζηλανδία είχε προχωρήσει σε ένα πρωτότυπο διαφημιστικό εγχείρημα το οποίο περιελάμβανε την αποτύπωση στο πίσω μέρος των ποδιών απλών και κυρίως αμέριμνων ανθρώπων του λογοτύπου του brand.  Η συγκεκριμένη ενέργεια γινόταν επάνω σε παγκάκια με ειδικό χρώμα και όταν ο αμέριμνος πολίτης σηκωνόταν από αυτά το logo της εταιρείας είχε αποτυπωθεί στο πίσω μέρος από το παντελόνι του.

Διαφημίσεις σε διαγωνίσματα…

Έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο για να συγκεντρώσει χρήματα για τις φωτοτυπίες των φοιτητών του βρήκε ο καθηγητής μαθηματικών του πανεπιστημίου Rancho Fernando της Καλιφόρνια όταν αποφάσισε να πουλά διαφημιστικό χώρο στα διαγωνίσματα που είχε προγραμματίσει εντός του ακαδημαϊκού έτους. Μάλιστα για κάθε πρόχειρο διαγώνισμα ο καθηγητής πωλούσε διαφημιστικό χώρο αξίας 10 δολαρίων ενώ για τα τελικά διαγωνίσματα ο διαφημιστικός χώρος αποτιμούνταν στα 30 δολάρια.

Πλέον και ο μαγικός κόσμος του NBA…

Οι ομάδες που απαρτίζουν το πρωτάθλημα του NBA στις ΗΠΑ (για τους μυημένους του χώρου του μπάσκετ,)μέχρι σήμερα δεν μπορούσαν να διαφημίσουν τίποτα επάνω στις φανέλες των ομάδων. Πλέον φαίνεται πως το συγκεκριμένο άβατο καταρρέει καθώς υπάρχει ήδη πρόθεση και πρόταση η οποία αναφέρει πως οι ομάδες μπορούν να διαθέτουν μία περιοχή (2Χ2 ίντσες) στο εμπρόσθιο κομμάτι της φανέλας τους για διαφημιστικούς σκοπούς.

Και οι κάρτες του ΜΕΤΡΟ… στο κόλπο…

Πρόσφατα η εταιρεία εκτύπωσης των καρτών του Μετρό στη Νέα Υόρκη (σ.σ MTA) ανακοίνωσε πως από τον προσεχή Οκτώβριο θα διαθέτει το οπίσθιο τμήμα των καρτών έναντι αντιτίμου για προβολή διαφημίσεων.

Κάλλιο πέντε και στο χέρι…

Το 2004 η USA Network, στα πλαίσια της προώθησης της σειράς Traffic: The Mini Series προχώρησε στη δημιουργία 50.000 χαρτονομισμάτων του ενός δολαρίου τα οποία και διέθεσε στο Λος Άντζελες και τη Νέα Υόρκη…
QR code σε αγελάδες…

Μία βρετανική φάρμα βρήκε έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο να προβάλει την ποιότητα γάλακτος που παράγεται στις εγκαταστάσεις της. Και αυτός δεν ήταν άλλος από το να αποτυπώσει με ειδικό spray από έναν QR κωδικό επάνω σε κάθε μία από τις αγελάδες της καλώντας το κοινό να τον σκανάρει. Το εκπληκτικό της ενέργειας είναι πως το scanning κάθε οδηγού οδηγεί σε ειδική σελίδα στην οποία ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να διαβάσει λεπτομερές ιστορικό του κάθε ζώου…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου