9.14.2012

Social Media και καταναλωτές

Η Clip News, μία από τις κορυφαίες εταιρείες αποδελτίωσης στην Ελλάδα, παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο προϊόν, με τον τίτλο Έρευνες Δημοσιότητας.
Πρόκειται για μια ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των αναφορών που βρέθηκαν στα έντυπα, το Internet και τα Social Media (Facebook, Twitter, You Tube) για συγκεκριμένους κλάδους της οικονομίας ή σημαντικές εξελίξεις στον οικονομικό – επιχειρηματικό τομέα.


 
Πρόσφατα η Clip News μελέτησε τη δημοσιότητα που λαμβάνει ο κλάδος των Supermarket σε έντυπα, Internet και Social Media. Συγκεκριμένα οι εταιρείες που ερευνήθηκαν είναι οι εξής: ΑΒ Βασιλόπουλος, Βερόπουλος, Γαλαξίας, Μασούτης, Σκλαβενίτης, Carrefour-Μαρινόπουλος, Lidl και My Market, για διάστημα ενός μήνα (14/05-14/06).

Η έρευνα της Clip News έδειξε ότι η μεγαλύτερη δημοσιότητα για τις παραπάνω εταιρείες καταγράφεται στα ηλεκτρονικά μέσα και συγκεκριμένα στα Social Media.

Από το εντυπωσιακό σύνολο των 4.824 αναφορών που βρέθηκαν, το 90%  προέρχεται από τα ηλεκτρονικά μέσα. Την πρωτιά έχουν τα Social Media με  2.222 αναφορές και ακολουθεί το  Internet με 2.098 αναφορές.

Η περισσότερη «συζήτηση» στα Social Media εντοπίζεται στο Twitter, όπου βρέθηκε πλήθος σχολίων – πολλές φορές καυστικά – για τον κλάδο. Οι χρήστες ασχολούνται ιδιαίτερα με θέματα ποιότητας προϊόντων, συγκεκριμένα ανακλήσεις, τιμές και προσφορές, ενώ επίσης κυριαρχούν αναφορές που προτρέπουν τους καταναλωτές να ψωνίζουν από Ελληνικές εταιρείες.

Την πρωτιά επί του συνόλου των αναφορών κατέκτησε η Carrefour-Μαρινόπουλος, με 1.573 αναφορές. Η Carrefour-Μαρινόπουλος συγκέντρωσε τις περισσότερες αναφορές στο Internet (792) και στα Social Media (659), ενώ στα έντυπα επικράτησαν τα ΑΒ Βασιλόπουλος με 157 αναφορές.
Παράλληλα με τα ποσοτικά στοιχεία, η Clip News προσφέρει το Internet & Social Cloud των εταιρειών, που εντοπίζει με ποιες λέξεις εμφανίστηκαν πιο συχνά οι υπό εξέταση εταιρείες στο Internet και τα Social Media. Οι λέξεις που συναντώνται πιο συχνά σε σχέση με τα Supermarket είναι «προϊόντα», «τιμές», «φυλλάδια» και «Ελληνική».

H Clip News προσφέρει επιπρόσθετα και ποιοτική ανάλυση της Έρευνας Δημοσιότητας, συμπεριλαμβάνοντας σημαντικές πληροφορίες για το είδος (θετικές, αρνητικές, ουδέτερες) και την απήχηση των αναφορών, τους χρήστες και τα μέσα.

Οι έρευνες της Clip News παρουσιάστηκαν στο SBC Business Channel. Η Clip News έχει μελετήσει και άλλους κλάδους (πχ παγωτά) και τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στο site της εταιρείας www.clipnews.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου